zondag 5 mei 2013

VAKANTIE: INKOPEN IN JOURE!!

Met mijn gezin bracht ik heerlijke dagen doorin Terherne, Friesland.
Koude, maar zonnige dagen, waarin mijn mannen hard hebben gewerkt aan het vaarklaar maken van de speedboot van middelste. Zelf genoot ik -met een breiwerkje in de hand- van de fryske gezelligheid en van de beelden van onze kersverse koning en koningin op de beeldbuis.
Een uitstapje naar Joure mag in zo'n vakantie niet ontbreken; ik heb genoten van alle mooie garens bij Ajoure, een fantastische winkel in Joure. Hier zie je mijn aanwinsten!

4 opmerkingen:

  1. Oei, mooie wolletjes! En een heel leuk boekje ;-)
    Heerlijk dat jullie jezo goed vermaakt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie garens heb je gekocht!
    En super dat jullie je goed vermaakt hebben in Friesland :-)
    Tis hier mooi hé?

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo herkenbaar, die veelheid aan nog lopende projecten .... Ik geloof dat ik momenteel 5 werkstukken onderhanden heb en er nog minstens 5 heb liggen om nog te doen. En dan nog zou ik het liefst wekelijks in een wolwinkeltje willen neuzen....
    groetjes, Roos (regelmatige lezer)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahahha ja zo ben ik ook...elke keer neem ik mij voor ..eerst iets afmaken , maar nee hoor, heel veel onafgemaakte knufs liggen te wachten en ben met zeker 5 ???? projecten bezig....och, och, och ikke weer.......

    BeantwoordenVerwijderen