vrijdag 11 mei 2012

SOKKEN.... of toch niet?

Ik had de Alyssum nog niet helemaal af, toen ik eergisteren alweer een nieuw pakketje bij Marleen (www.breipakket.nl) bestelde.



In afwachting van de bezorging van dat pakketje heb ik voor "tussendoor" met dit garen (gekocht tijdens de wintersport in Flachau, oostenrijk!) een paar sokjes opgezet...
maar wat vind ik vandaag (een beetje een rotdagje vanwege medische trubbels bij middelste) tot mijn verbazing in de brievenbus....

YES!! Post van Marleen!
Gauw openmaken.... joepie, alweer zo'n heerlijk garen, prachtige kleur en een "uitdaging van een patroon" want ook nog met kraaltjes; Morgenster.

Deze sokken ga ik dus nog la-a-a-a-a-a-ang niet dragen!
Oh ja.... en de mouw van die ene trui moest ik ook nog aanzetten....ach... die mouw loopt niet weg... toch?
Ik ga straks lekker beginnen aan "Morgenster"!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten